reklama

Ako mám za posledné roky vo zvyku (2006-07-01 centrum.sk)

Ako mám za posledné roky vo zvyku, ani dnes tomu nebolo ináč. Vek dvadsaťsedem rokov, stav slobodná, nezadaná. Z posteľového premýšľania, ktorého obsah mi dennodenne, ráno čo ráno hučí v hlave, ako roztrúsené útržky pokazeného filmu zostáva len fakt, že sa musím ponáhľať do kúpeľne. Okrúhle zrkadlo z dymového skla, moje pocity ešte viac umocňuje. No povedz mi zrkadlo, kto je najkrajší na svete? Vidím úspešnú manažérku akreditovanej softvérovej firmy. Súčasne mi pohľad opätuje unavená žena s obrovskými kruhmi pod očami. Odraz nepodarenej karikatúry, následok workoholického hromadného ničenia. Nasledujú mechanicky zaužívané rituály. Odcupitať do skrine a vybrať spomedzi nánosov šatstva tú správnu kombináciu. Správnu v tom zmysle, aby ladila so šéfovým výrazom v prípade, keď počas porady nahmatá pod stolom histologický výrastok na ľavom jabĺčku kolena.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Rúž, lesk, kontúrka, špirála, mobil, púder, okuliare,zrkadielko...., hádžem do tašky v bezvýznamnom poradí, ako mi príde podruku, pričom sa pokúšam vpratať do fialového kostýmu vyhradeného právek príležitosti konania dnešnej konferencie. Podľa šéfa ide o prototypreprezentatívneho ošatenia. Podobne ako všetky ostatné firemné uniformya predmety, fasované od treťotriednych firiem.

S lyžičkou bieleho jogurtu, obohateného o Bifidus Essensis, L. caseiimunitass v žalúdku a pocitom, že som konečne urobila niečo pre svojezdravie opúšťam priestory svojho štvorizbového podkrovného bytu. Ešteraz prejdem zrakom po precízne vyberanom rustikálnom nábytku a pedantneusporiadaných dekoračných predmetoch. Mala by som si kúpiť škrečka,prebehne mi hlavou. Som sama ako prst.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

O necelých pätnásť minút zažívam dobrodružné rozpoloženie bezduchéhoharingu. Nepríjemný pocit vo výťahu graduje tým viac, čím vyššiestúpame. V rohu spozorujem sexy pomačkaného atraktívneho zástupcufinančného oddelenia. Pracuje u nás len niekoľko dní, no i napriek tomudosiahol za rekordne krátky čas popularitu nielen u ženskej polovičky.

 Vo výťahu plnom očakávaní a pohľadov upriamených čo najďalej odpohľadu suseda, telo na tele a predstierané móresy nezáujmu z čistokonvenčných dôvodov, sa naše pohľady stretli. Ani neviem prečo, lebovýťahy samy o sebe vždy prinášajú kŕčovité situácie, zrazu som sa naneho usmiala. Necítim ako mi povoľuje gombík na dolnej časti fialovejuniformy- sukni, s ktorou som ráno tak vytrvalo zápasila. Gombík,oddelený od nitky odletel a stratil sa medzi chodidlamispolucestujúcich. Môj úsmev je síce opätovaný, súčasne akoby mi chcelniečo naznačiť. Vo výťahu sme ostali traja. Teplo spôsobené tropickýmihorúčavami posilňuje atmosféra dvoch posledných poschodí. Na desiatomvystupuje nadbytok, bariéra nášho zblíženia. Konečne. Dlho očakávanásituácia. Vytúžená príležitosť. Ostávajú ešte dve celé poschodia, časza ktorý sa dá veľa získať i stratiť. Vzrušujúce súkromie môže narušiťiba privolanie výťahu ďalším nedočkavým čakajúcim. Sympatický muž sa kumne približuje, cítim jeho blízkosť, privieram oči. V prítmí žiarovkynaše zreničky naberajú omnoho väčšie rozmery než mimo výťahovýchpriestorov. Čosi mi šepká do ucha. Hoci nevnímam obsah, precítim účinkytejto poézie. Uchopí moju dlaň do svojich rúk.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Jedenáste poschodie. Pomaly otvorím oči a v diaľke zaregistrujemsvojho sympaťáka, po ktorom mi ostal gombík uprostred holej dlane.

Alexandra Kováčová

Alexandra Kováčová

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Keď chcem tak viem, ak viem tak môžem a keď môžem občas je aj čo. Zoznam autorových rubrík:  kultúraspoločnosťcestujemeSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu